2020

Onze nieuwsberichten

Nieuws Number of results:77
Date

Optimaliseer de guest journey van het hotel door een frictieloze betaalervaring

In de hotelkamer van de toekomst wordt alles digitaal geregeld. Van het uitzoeken en boeken van een kamer, de online check-in, tot het zetten van de koffie op de kamer. Alles is gericht op maximaal gemak voor de gast. Ook het betalen moet met hetzelfde gemak gaan.

17Jan.2021

Eenvoudig betalen bij thuisbezorgen, afhalen en buiten de winkel afrekenen

Ondernemen in deze bijzondere tijden, vraagt om creativiteit en doorzettingsvermogen. Door de lockdown maatregelen ontstaat de noodzaak om klanten anders te gaan bedienen en over te stappen naar thuisbezorgen, afhalen of buitenverkoop. Dit heeft ook een effect op de wijze van betalen. Benieuwd hoe u de klant eenvoudig kunt laten betalen bij thuisbezorgen, afhalen of buitenverkoop? Leest u verder.

17Jan.2021

Een goede werkgever en een duurzaam bedrijf zijn: Het doel van Worldline

Al enkele jaren committeert Worldline zich aan het zijn van een duurzame organisatie voor mens en milieu. Door o.a. duurzaam te innoveren, het beperken van de footprint en het zorgdragen voor het werkplezier van medewerkers. Onlangs heeft Worldline haar lange termijn doelstellingen om haar CO2 uitstoot te verminderen opnieuw bevestigd en is ze bekroond tot European Top Employer 2021.

17Feb.2021

Bekijk de inspiratie sessie “Zo betaalt Nederland in 2025”

Hoe betaalt de Nederlandse consument in 2025? Onder de vlag van Shopping Tomorrow heeft Worldline in samenwerking met Innopay en een veelzijdige groep van commerce en payment experts dit onderzocht. Benieuwd naar de uitkomst?

17Jan.2021

Start met online en mobiele betalingen

Onlangs hebben Ingenico en Worldline de krachten gebundeld. Worldline biedt een uitgebreid aanbod aan betaaloplossingen en veel ervaring met het verwerken van internationale betalingen. Dit wordt gecombineerd met Ingenico's expertise in e-commerce.

20Dec.2020